Sharon

今日爸妈景辉去体bb,话距有精神有血色好多,初7去体距,距全身黄到发黑,懵住眼,插住针管训系度。今日无插针管对手戴住手套到处摸,可能懵住眼噶原因所以到处摸探拉。
医生话距指数降了后观察一天又反复,马上又要照两日,因为溶血噶原因,距会一直甘急升,两日后又观察一日体下哦,反正一直反复就一直照,直到不再复发才能出来,少则10天,多则15天,15天后基本就会无事咯。
生完两日后爸爸比左1万景辉话比我补身,今日又比1万bb体医生。相比距呢度,景辉都话我k人好,系我k都舒服,距老豆份人点点点,距老母初晚直头距自己都系度闹距,距妈好着紧钱好计较噶,距老豆就比左钱距之后要全村唱距无鬼用要用距噶,然后又盾距妹5抵,亏欠人地20年,讲来讲去考车7000,手机3000,呢1万,好似比左几百万距妹甘,景辉话距尽管比,不用比距都甘话,距妈真系重男轻女好严重,我只想讲,对个女甘5舍得,当初5好接翻来嘛。
初日个家婆好似神经病甘话我几日了,本来就5开心,所以又哭多几次,直到晚上讲距出来,景辉都系度讲距,我心情先好翻滴炸

评论

© Sharon | Powered by LOFTER