Sharon

头两日系医院无咩,再10日之后医院翻来,全身晒到黑晒,连嘴唇都黑,我真系咩都无淋,霖住黄疸好左,溶血退左,就咩事都无拉,现在黄疸还有90几,在食药控制,多滴晒太阳基本无咩。因为大家都问了好多人,好多都有,好多都养到好大个咯,都无咩事,所以我自己慢慢心都定埋。
今日距老豆个顺德退休医生又话距嘴唇黑,亲队又黑,距亲队一出世就甘黑噶,距家姐死话见到人地几岁噶细路仔都5黑,无理由距甘黑,问左好多人都话5记得。那个退休医生又话距可能个肺有事,肺活量不足导致,所以喂奶食量有100以上,但每次食30,要喘气休息半个钟,加上5饱肯训,又30又休息,一次搞成两个几钟先训,初日下午最夸张3点到7点几先肯训,连日来我地两个谢晒,前几日涨奶,得急性乳腺炎高烧39.6度,打针食药,稳催乳师疏通,高烧导致头痛一直无一觉训得好,导致头一直痛,呢两日又系甘打黑七,惊死……一感冒我就玩完了。初晚同妈哭诉,真系忍得好辛苦,比钟景辉条打靶佬听到,又闹我一餐,超委屈就哭,超级大声甘哭出来,我都话我死紧,5盲都深度近视了。
5好少少也就闹我呢,我都好辛苦架,见我生得甘辛苦话请月嫂比我,结果距全家5同意,距大姊死话距果时点点点,然后距来照顾我,还叫距5使请假,结果呢。日日无来帮忙,日日系度搞姜醋派比人,距请埋假都系忙姜醋5上来里下我,全家都好似痴线甘,我妈一开始话当请距大姊来帮忙,到时比几千蚊距,快死,我不如请月嫂,正扑街,搞到我休息5好,又成日哭,又日日比距地系一楼话我巴闭,坐月咩都5做。
今日距还百度了嘴唇黑可能同心脏有关,又话带距去体,点解有咁多问题呢?距话一开始就预埋溶血会导致好多其他问题,因为同我血型5夹,系肚里面就会相排斥,导致发育不良。距预埋要拿5万去体距,5万体得好距,距无事钱都5系问题,超过噶话都无办法,黄疸已经1万了。唉,为什么距一出世就甘惨呢。我真系身心疲倦拉

评论(2)

© Sharon | Powered by LOFTER